عوامل رتبه بندي موتورهاي جستجو

بهترين ها را در وبگاه تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان بخوانيد.

عوامل رتبه بندي موتورهاي جستجو

۱۶۰ بازديد

شايد خوانده باشيد كه گوگل از 200 عامل رتبه بندي در الگوريتم خود استفاده مي كند.

خوشبختانه ، براي موفقيت در سئو نيازي به تسلط بر 200 نفر نداريد. در واقع ، شما بهتر مي دانيد در مورد مجموعه كوچك از عوامل رتبه بندي كه بيشترين تأثير را دارند.
13 عوامل رتبه بندي موتورهاي جستجو
در اينجا مهمترين سيگنال هاي رتبه بندي در الگوريتم Google در حال حاضر (در سال 2019) هستند.

 

1. كيفيت محتوا
محتواي كيفيت فاكتور نهايي رتبه بندي است.
مي توانيد سايتي داشته باشيد كه از نظر سئو كاملاً بهينه باشد. اما اگر محتواي شما كم رنگ باشد ، به سادگي رتبه اي كسب نمي كند.
سوال اين است:
وقتي صحبت از سئو مي شود ، "محتواي با كيفيت" چگونه به نظر مي رسد؟
كامل
Google محتوا را مي خواهد كه به طور كامل به سؤال شخصي پاسخ دهد.
احتمالاً به همين دليل است كه يك مطالعه صنعت نشان داد كه محتواي طولاني تر از محتواي كوتاه قرار دارد:
محتواي طولاني تر بالاتر از محتواي كوتاه تر است
بنابراين مطمئن شويد كه محتواي شما كامل و كامل است.
البته اگر مي خواهيد بدانيد سئو چيست مي توانيد به مقاله سئو چيست و چه اهميتي دارد از ميموس مراجعه كنيد.
به عبارت ديگر:
آيا محتواي شما آنچه را كه يك كاربر هنگام تصميم گيري براي جستجوي گوگل مي خواست را برآورده مي كند؟
به عنوان مثال ، بياييد بگوييم كه "تمرينات Crossfit" را جستجو مي كنيد.
پستي كه شامل 17 تمرين كراس فيت است بسيار مفيدتر از يك نظر درباره اينكه چرا تمرينات كراس فيت براي كاهش وزن عالي است.
مطالب خود را مفيد كنيد
بنابراين مطمئن شويد كه محتواي شما كاملاً مفيد است.
ساختار يافته
در آخر ، محتواي دوستانه سئو بسيار ساختار يافته است. البته صحبت هاي نيلتاپل را نيز در باره سئو بد انيم.
چرا اين مهم است؟
اول ، مطالب خوب ساختار يافته براي خواندن آسان است. اين بدان معني است كه كاربران مي توانند جواب سوال خود را سريعتر دريافت كنند.
دوم ، سازماندهي محتواي شما به بخش ها به Google كمك مي كند تا محتواي شما را درك كند.
محتواي خوب ساختار يافته بالاتر است
بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه محتواي شما ساختار يافته و سازمان يافته است.
2. منحصر به فرد بودن محتوا
اين يك چيز است كه يك قطعه عالي از محتواي كامل ، مفيد و ساختار يافته داشته باشيد.
اما اگر اطلاعات موجود در آنجا را مجدداً مورد استفاده قرار دهد ، احتمالاً رتبه خوبي نخواهد يافت.
(از اين گذشته ، گوگل از قبل با همان اطلاعات در فهرست خود محتوا است. چرا آنها شما را بالاتر از آن قرار مي دهند؟)
به همين دليل بايد محتواي شما متفاوت از مطالب موجود در صفحه 1 باشد.
وقتي اين كار را كرديد ، يك مسابقه بزرگ خواهيد داشت. https://www.lyfemarketing.com/blog/what-is-seo-and-how-it-works/
به عنوان مثال ، وقتي من اين راهنماي جستجوي صوتي را منتشر كردم ، هيچ چيز ديگري از راه دور مانند آن در وب وجود نداشت:
براي جستجوي صوتي بهينه سازي كنيد - ارسال كنيد
و به دليل اينكه محتواي من ارزش ديگري را ارائه داده است كه هيچ محتواي ديگري انجام نداد ، شروع به رتبه بندي در صفحه اول Google براي كلمات كليدي رقابتي (مانند "جستجوي صوتي") طي چند هفته كرد:
Google SERPs - "جستجوي صوتي"
3. صفحه كاملاً خزنده
اگر مي خواهيد رتبه بندي كنيد ، بسيار مهم است كه موتورهاي جستجو بتوانند مطالب موجود در صفحه خود را كاملاً خزنده و فهرست بندي كنند.
به عبارت ديگر:
اگر موتورهاي جستجو از دسترسي به صفحه (مثلاً از Robots.txt) مسدود شده باشند ، به هيچ وجه اين صفحه را فهرست نمي كنند.
noindexing دسترسي مسدود شده است
و اگر آنها نتوانند به قسمت خاصي از صفحه شما دسترسي پيدا كنند ، به اين ترتيب به ديد موتور موتور شما نيز آسيب مي رسانند.
دسترسي ضعيف باعث كاهش ديد مي شود
با استفاده از ويژگي "بازرسي URL" در كنسول جستجوي Google مي توانيد به راحتي بررسي كنيد كه آيا صفحه شما براي موتورهاي جستجو كاملاً در دسترس است:
ويژگي بازرسي URL - كنسول جستجوي Google
4. سايت بهينه سازي شده موبايل
گوگل گفته است:
"صفحات موبايل كه تجربه جستجوي ضعيفي را ارائه مي دهند مي توانند در رتبه بندي حذف شوند يا با اخطار در نتايج جستجوي تلفن همراه نمايش داده شوند."
به عبارت ديگر:
براي رتبه بندي در سال 2019 ، سايت شما نياز دارد تا به خوبي در هر دستگاه كار كند.
(روميزي ، تلفن ، تبلت و تلويزيون)
خوشبختانه ، گوگل ابزاري عالي و رايگان با نام "تست دوستانه موبايل" ايجاد كرده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.