آرشیو آذر ماه 1400

بهترين ها را در وبگاه تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان بخوانيد.

بررسي تبلت مايكروسافت Surface Pro 6 (قسمت 2)

۳۳ بازديد

بهترين صفحه نمايش لمسي 

از مشخصات سخت‌افزاري عضو جديد خانواده سرفيس پرو مي‌توان به پردازنده چهار هسته‌اي Core i5-8250U با فركانس ۱٫۶ گيگاهرتز، ۸ گيگابايت حافظه رم از نوع DDR4 با فركانس ۱،۸۶۶ مگاهرتز، گرافيك آنبورد Intel UHD 620 با ۱۲۸ مگابايت حافظه گرافيكي و حافظه داخلي ۲۵۶ گيگابايت اشاره كرد. قيمت Surface Pro 6 با توجه به مشخصات سخت‌افزاري آن از ۸۹۹ دلار تا ۲،۲۹۹ دلار متغير است. حتي در جعبه گران‌ترين مدل نيز خبري از صفحه كليد يا قلم لمسي نيست. رنگ مشكي جديد تنها با حافظه داخلي ۲۵۶ گيگابايت و قيمت ۱،۱۹۹ دلار به فروش مي‌رسد.

قيمت تلويزيون سوني 49x80j

۹ بازديد

سوني در محصول جديد خود يعني تلويزيون سوني 49X80J براي باريك تر شدن ضخامت كلي تلويزيون، بلندگوها را در قاب صفحه نمايش تعبيه كرده است. سوني به كمك تكنولوژي Dolby Audio، Dolby Atmos و DTS Digital Surround كيفيت صداي اين تلويزيون را بهبود مي بخشد و صداي فراگير مجازي را در اختيار شما قرار مي دهد.

اين محصول مجهز به تكنولوژي Ambient Optimization نيز مي باشد و صدا و تصوير را به صورت اتوماتيك با توجه به شرايط محيط تنظيم مي كند تا بهترين تجربه صوتي تصويري را در اختيار داشته باشيد.

بررسي تبلت مايكروسافت Surface Pro 6 (قسمت 1)

۹ بازديد

مايكروسافت چند سالي است كه به معيار استاندارد دستگاه‌هاي دو در يك بدل گشته است و ساير توليد‌كنندگان نسل‌هاي متوالي Surface Pro را به عنوان ايده پيش‌ فرض اينكه يك دستگاه هيبريدي تبلت / لپ‌تاپ ويندوزي چگونه بايد باشد، در نظر مي‌گيرند. اما دور شدن از اين ايده نيز بسيار دشوار بوده و تغييرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخير سرفيس پرو هم از لحاظ طراحي و هم از لحاظ عملكرد تقريباً غير محسوس بوده است. اما برويم سراغ بررسي Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نماي بيروني به غير از طراحي با رنگ مشكي مات جديد با تغييرات ديگري روبرو نيستيم. Surface Pro 6 بر خلاف بسياري از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌هاي هيبريدي مدرن كه تلاش شده تا حاشيه صفحه نمايش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم داراي حاشيه بزرگي در اطراف نمايشگر خود است.

افزونه نويسي در وردپرس

۷ بازديد

وردپرس بدون شك كارآمدترين و مفيدترين پلت فرم براي ساخت انواع مختلف وب سايت ها است، به لطف راه هاي بي شماري كه براي سفارشي سازي و سهولت استفاده حتي براي افراد مبتدي دارد. علاوه براين،­ اين قابليت را دارد كه از طريق استفاده از افزونه هاي نامحدود گسترش يابد.

هر سايت وردپرسي براي نمايش محتوا در يك طرح خاص به يك موضوع نياز دارد. و از نظر تئوري شما مي توانيد يك سايت را تنها با يك موضوع و نه چيز ديگري راه اندازي كنيد. اما يك سايت بدون اضافه شدن افزونه ها بسيار محدود خواهد بود.