قيمت تلويزيون سوني 49x80j

بهترين ها را در وبگاه تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان بخوانيد.

قيمت تلويزيون سوني 49x80j

۱۱ بازديد

سوني در محصول جديد خود يعني تلويزيون سوني 49X80J براي باريك تر شدن ضخامت كلي تلويزيون، بلندگوها را در قاب صفحه نمايش تعبيه كرده است. سوني به كمك تكنولوژي Dolby Audio، Dolby Atmos و DTS Digital Surround كيفيت صداي اين تلويزيون را بهبود مي بخشد و صداي فراگير مجازي را در اختيار شما قرار مي دهد.

اين محصول مجهز به تكنولوژي Ambient Optimization نيز مي باشد و صدا و تصوير را به صورت اتوماتيك با توجه به شرايط محيط تنظيم مي كند تا بهترين تجربه صوتي تصويري را در اختيار داشته باشيد.

اين تكنولوژي به كمك سنسور نور يا Light Sensor شرايط نوري محيط را تشخيص داده و ميزان نور صفحه نمايش تلويزيون را با توجه به آن تنظيم مي كند. به اين ترتيب در هر شرايطي كيفيت تصوير عالي را تجربه خواهيد كرد. همچنين به كمك تكنولوژي Acoustic Auto Calibration از نوع Room Compensation ابعاد محيط اطراف تلويزيون را تشخيص داده و صدا را با توجه به آن تنظيم مي كند تا بهترين تجربه صوتي را دريافت نماييد.

ويژگي هاي تصوير تلويزيون 4K سوني 49X8000J

شركت سوني از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB براي تلويزيون 4K سوني 49X8000J استفاده كرده است. اين محصول را مي توان روي ديوار نيز نصب كرد و با طراحي شيك آن به خوبي با دكوراسيون منزل ست مي شود. با استفاده از اين فناوري تصاوير خروجي از عمق رنگ مشكي، قرمز و سبز بالاتري در مقايسه با ديگر محصولات مشابه برخوردارند. 

تلويزيون سوني 49X80J و پشتيباني از دستيار صوتي Google Home 

علاوه بر داشتن تصاويري با كيفيت و كنتراست بالا، اين محصول از صدايي بسيار رسا و طبيعي نيز برخوردار است. شركت سوني تلويزيونهاي سال 2021 را به بلندگوهاي جديدي كه از نوع X-Balanced Speaker است مجهز كرده كه توانايي زيادي در توليد صدايي با كيفيت بالا دارند. اين دستگاه از تيونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابليت پشتيباني از از شبكه ديجيتال را داراست. از طريق پورتهاي USB و HDMI كاربر مي تواند به ساير دستگاه هاي موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده كند.

همچنين از دستيار صوتي آمازون (الكسا) و دستيار صوتي Google Home پشتيباني مي كند. به اين ترتيب ، مي تواند چندين برنامه را اجرا كند ، كه براي تلويزيون X8000J براي كاربران ضروري است. اين محصول همچنين داراي لبه آلومينيومي است كه داراي زيباترين شكل بوده و يكي از جالب ترين مراحل در طراحي اين محصول مي باشد. اين لبه هاي باريك به كاربر كمك مي كند تا روي تلويزيون متمركز بماند. تلويزيون سوني 49X8000J ، مانند ساير محصولات سوني ، داراي طراحي خيره كننده و منحصر به فرد است كه واقعاً بر انتخاب كاربر تأثير مي گذارد. ارزانترين قيمت براي جديدترين و بهترين لوازم خانگي، مشاوره تخصصي، تضمين اصالت كالا، تحويل سريع، پرداخت در محل تحويل، ارائه گارانتي و امكان بازگشت كالا .

سيستم عامل اندرويد Android 10 در تلويزيون هوشمند Sony X8000J

اين فناوري توسط هسته مركزي قوي اين سيستم كه پردازنده X1 4K HDR است كنترل مي شود. همانطور كه مي دانيد ، سوني از سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون هاي درجه يك خود استفاده مي كند ، كه از سيستم عامل Android 10 براي تلويزيون هوشمند Sony X8000J استفاده مي كند. همانطور كه مي دانيد تلويزيون هاي اندرويدي يكي از محبوب ترين تلويزيون هاي جهان هستند و داراي كارايي بالا و دسترسي نسبتاً آسان هستند.

تلويزيون سوني 49X8000J همانند ديگر محصولات شركت سوني داراي طراحي خارق العاده و منحصر به فردي است كه در انتخاب توسط كاربر بسيار تاثير گذار است. داشتن كيفيت بالا در ارائه تصاوير يكي از خصوصيات تلويزيون هاي سوني است. اين محصول نيز از اين قاعده مستثني نيست و تصاوير خروجي از اين تلويزيون بسيار با كيفيت بوده آن را مرهون پردازنده پرقدرت آن مي باشد. تلويزيون سوني X8000J داراي فناوري Object-based HDR remaster برخوردار است.

اين سيستم عامل سريعتر از سيستم عامل قبلي است و قابليت اجراي دستورات ورودي با سرعت بسيار بالا را دارد. اين محصول نيز از اين قاعده مستثني نيست و خروجي تصوير اين تلويزيون بسيار با كيفيت است و بار سنگيني را بر دوش دارد. اين فناوري با قدرت قدرتمند اين سيستم كه يك پردازنده X1 4K HDR است كنترل مي شود.

سوني براي اين محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده كرده است كه يكي از ويژگي هاي جديد اين شركت است و نسبت به نسخه هاي قبلي تغيير چشمگيري در پردازش تصوير دارد. تلويزيون 49 اينچي سوني X8000J با اين پردازنده مي تواند صفحه نمايش با كيفيت خوبي را در داخل ارائه دهد.

صدايي آكوستيك و با كيفيت تلويزيون سوني 49x8000j

بلندگوهاي اين محصول توان خروجي 10 وات را دارند كهتلويزيون سوني 49X8000J در مجموع از توان خروجي 20 وات بهره مند است. سيستم عامل اندرويد يك سيستم عامل تلفن همراه است كه توسط گوگل توسعه يافته است تا عمدتا براي دستگاه هاي صفحه لمسي ، تلفن هاي همراه و رايانه هاي لوحي استفاده شود. طراحي آن به كاربران امكان مي دهد دستگاه هاي تلفن همراه را بصورت بصري و با حركات انگشتان كه حركات متداول مانند تكان دادن ، كشيدن و ضربه زدن را منعكس مي كنند ، دستكاري كنند.

اتصال به اينترنت از طريق واي-فاي روي اين محصول به سادگي و اساني و در كمترين زمان صورت مي گيرد. كاربران مي توانند با دسترسي به سايت هاي مختلف و وبگردي هر نوع محتوايي مه به ان علاقه دارند را در دسترس داشته باشند. برقراري ارتباط صوتي با تلويزيون از طريق دستار هاي صوتي بسيار اسان صورت مي گيرد.

با اين ويژگي مي توانيد دستورات صوتي مختلف را روي تلويزيون اعمال كنيد و با صدا خود به اساني تنظيمات مختلف را انجام دهيد و تلويزيون را در كنترل خود داشته باشد. همچيني با دسترسي به گوگل پلي مي توان برنامه هاي مختلف و بازي ها را دانلود و نصب كرد و از اجرا ان ها هيجان و لذت فراواني را تجربه كنيد.  تلويزيون قديمي سوني 55A80J بود كه تركيبي از كيفيت و راحتي بود.

كليپ مقايسه دو تلويزيون ال جي مدل Sj 800 V و Uh 850

تلويزيون 49 اينچي سوني 49X8000J اين صفحه نمايش 49 اينچي و وضوح تصوير 3840 در 2160 دارد. اين محصول داراي فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند تصاوير را با سرعت بالا بچرخاند و مي تواند تصاوير را با نويز تشخيص داده و نويز آن را ثبت كرده و كيفيت بالايي را ارائه دهد.

استفاده از اين فناوري مي تواند تصاوير زيبا و كاملاً متضاد را به نمايش بگذارد و ضمن ارائه فضاي داخلي بسيار خوب ، مي تواند بيشترين هيجان را براي كاربر به ارمغان آورد. اين تلويزيون علاوه بر نمايش تصاوير با وضوح استثنايي ، از توليد صدا با كيفيت بالا نيز بهره مي برد. علاوه بر داشتن امكانات بالا در نشان دادن تصاوير با كيفيت عالي و وضوح زياد، تلويزيون 2021 سوني 49X8000J داراي قدرت صدايي بسيار خوب با كيفيت بالا مي باشد.

اگر به دنبال مدل بالاتر اين تلويزيون هستيد مي بايست به سراغ تلويزيون سوني X85J در فروشگاه سلام بابا برويد. براي كساني كه بودجه كمتري دارند، مدل پايين تر اين تلويزيون يعني تلويزيون سوني X75 را پيشنهاد مي كنيم. تلويزيون 49 اينچ سوني 4k اسمارت مدل 49X80J جزو محصولات با كيفيت و از بهترين تلويزيون هاي كمپاني سوني مي باشد. اين تلويزيون سري ۸ از توليدات ۲۰۲۱ است و با امكانات و فناوري هاي فوق العاده اي روانه بازار شده است و توانابي رقابت با ساير محصولات اين دوره از برند هاي رقيب را خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.