لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو يوگا C940

بهترين ها را در وبگاه تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان بخوانيد.

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو يوگا C940

۹ بازديد

اگر هميشه به اين خاطر سراغ گوشي مي‌رويد كه بازكردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شايد لپ‌تاپ جديد لنوو به نام يوگا C940 اين عادت شما را تغيير دهد. پرچمدار ۱۴ اينچي ۲ در ۱ اين شركت يكي از معدود محصولات پروژه آتنا اينتل است كه در نمايشگاه ايفا ۲۰۱۹ معرفي شده و مي‌خواهد عملكرد لپ‌تاپ‌ها شبيه به گوشي هوشمند شود.

C940 به گونه‌اي طراحي شده كه فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در يك ثانيه عمل مي‌كند. علاوه بر اينها واي‌فاي به سرعت متصل مي‌شود و نمايشگر UHD با روشنايي ۵۰۰ نيت باعث مي‌شود كه بازتاب‌ها جلوي ديد شما را نگيرند. عمر باتري اين دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمايشگر در حالت FHD با روشنايي ۴۰۰ نيت استفاده كنيد، عمر باتري تا ۱۷٫۵ ساعت افزايش پيدا مي‌كند.

در طراحي كلي تفاوت زيادي با مدل C930 كه سال گذشته معرفي شد، ندارد و طراحي لولا آن عوض شده است. در كنار سري جديد پردازنده نسل ۱۰ اينتل، بيشتر به روزرساني مربوط به ويژگي‌هاي آتنا و برخي ويژگي‌هاي هوشمند نرم‌افزاري است. از جمله اين ويژگي‌ها مي‌توان به بالا بردن عملكرد، عمر باتري و سيستم خنك كننده تنها با يك دكمه، استفاده از سرويس الكسا آمازون در زمان خواب يا قفل بودن سيستم، تصاوير دايناميك FHD در ويندوز مدياپلير و تبديل آن به ۴K UHD HDR اشاره كرد.

 

مدل ۱۴ اينچي لنوو يوگا C940 با قيمت پايه ۱۲۵۰ دلار از ماه اكتبر در دسترس خواهد بود. اگر در مورد عملكرد و سايز صفحه نمايش نگران هستيد بايد بگوييم لنوو يك مدل ۱۵٫۶ اينچي با نمايشگر ۵۰۰ نيت HDR (فول اچ‌دي يا UHD)، پردازنده اينتل Core i9 و كارت گرافيك جي‌فورس GTX1650 با قيمت پايه ۱۷۱۰ دلار نيز در نظر گرفته است.

اگر نمي‌خواهيد دستگاه ۲ در ۱ داشته باشيد و فقط بزرگ بودن آن مهم است، لنوو يوگا S740 با مشخصاتي شبيه به مدل ۱۵٫۶ اينچي C940 و قيمت ۱۴۵۰ دلار براي شما مناسب است.

ضمن اينكه يوگا C740 نيز در دو مدل ۱۴ و ۱۵٫۶ اينچ در ماه اكتبر وارد بازار مي‌شود. اين دستگاه مدل به روزشده يوگا ۷۳۰ است. پردازنده core-i نسل ۱۰ اينتل و نمايشگر ۱۵٫۶ اينچي ۵۰۰نيت HDR از ديگر مشخصات اين دستگاه است. علاوه بر اينها از الكسا نيز مي‌توانيد استفاده كنيد. قيمت براي مدل ۱۴ اينچي از ۸۷۰ دلار و براي مدل ۱۵٫۶ اينچي از ۹۰۰ دلار شروع مي‌شود.

مدل بعدي يوگا C640 با نمايشگر ۱۳٫۳ اينچ، پردازنده core-i نسل ۱۰ و ۴G LTE و قيمت پايه ۸۵۰ دلار است. از ويژگي‌هاي اين دستگاه مي‌توان به وزن كم ۱٫۳ كيلوگرمي و اتصالات اضافي موبايل اشاره كرد. در ماه اكتبر بايد منتظر اين دستگاه باشيم.

آموزش بهترین تمرین های ساده یوگا

بعضی روزها ممکن است وقت آزاد داشته باشید و بعضی روزها ممکن است که حتی نیم ساعت هم برای یوگا وقت نداشته باشید. امروز چندتا از بهترین و جدیدترین نرمش های یوگا را به شما یاد می دهیم که در کمترین زمان می توانید آنها را تمرین کنید. هر چند توصیه متخصصان این است که هفته ای حداقل 4 بار این تمرین ها را انجام دهید.

1- با حرکت دادن لگن شروع کنید

آموزش حرکات یوگا در خانه 1

این حرکت تمامی آثار درد پشت و یا سختی لگن را به مرور زمان از بین می برد. حدود 15-20 بار این نرمش را انجام دهید. این تمرین را خیلی آرام انجام دهید و تاجایی که کمرشما به راحتی و نرمی حرکت کند، ادامه دهید. آموزش یوگا و مدیتیشن

دقت کنید که این حرکت بسیار نرم و ظریف است، در این نرمش نباید باسن خود را از زمین بردارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.